(044) 361-67-75
(050) 464-73-33
(067) 469-12-59
(093) 170-17-65

Приклад судової автотоварознавчої експертизи:

Визначення розміру матеріального збитку. Визначення вартості відновлюваного ремонту. Визначення розміру втрати товарної вартості.
 

По цивільній справі про відшкодування шкоди, на підставі заявленого стороною клопотання, ухвалою суду призначено судову автотоварознавчу експертизу.

Питання, що були поставлені на вирішення експертизи:

1. Яка вартість відновлювального ремонту автомобіля у результаті дорожньо-транспортної пригоди?

2. Який розмір втрати товарної вартості автомобіля у результаті дорожньо-транспортної пригоди?

3. Який розмір матеріальних збитків був заподіяний ОСОБІ-1 у результаті пошкодження автомобіля у дорожньо-транспортній пригоді?
 

Для виконання експертизи та надання відповідей на поставлені судом питання, експертом у світлий час доби та у присутності сторін по справі проведено огляд досліджуваного авто. Під час огляду здійснено ідентифікацію транспортного засобу та зафіксовано його технічні характеристики, які в подальшому були використані при проведенні розрахунків та складанні калькуляції.


Автотоварознавча

Зокрема, при візуальному огляді встановлено, що автомобіль на ходу, на його кузові нанесений ідентифікаційний номер - WVWZZZ1KZ8W****** (виробництво – Німеччина), який відповідає даним свідоцтва про реєстрацію ТЗ.

Всі пошкодження авто зафіксовані у Протоколі огляду КТЗ, який додано до висновку експертизи. На підставі зафіксованих пошкоджень, експертом визначено обсяг і номенклатуру робіт на відновлювальний ремонт, а також перелік необхідних складників і матеріалів.

В подальшому, експертом визначено ринкову вартість авто, коефіцієнт фізичного зносу та вартість відновлювального ремонту автомобіля з урахуванням значення коефіцієнту фізичного зносу за результатами чого складено відповідну калькуляцію.

Відповідаючи на друге питання ухвали суду, експерт визначив втрату товарної вартості рівною нулю так, як КТЗ мало пошкодження, які не стосувалися ДТП, а саме: двері передні ліві – деформація, поріг лівий – деформація, крило заднє ліве, бампер задній – порушення ЛФП, крило переднє ліве – деформація та корозія.

Таким чином, за результатами проведення судової автотоварознавчої експертизи, визначено вартість відновлювального ремонту, розмір втрати товарної вартості та розмір матеріальних збитків завданих результаті пошкодження авто під час ДТП.


 

17.11.2014

© 2011 Український центр судових експертиз
м. Київ, вул. Предславинська, 39, оф. 431, Тел: 0(44) 361-67-75; 0(50) 464-73-33; 0(67) 469-12-59; 0(93) 170-17-65.